logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מה המשמעות של כאבי סיאטיקה?

צוות האתר

כאבי סיאטיקה הם מנת חלקם של רבים הסובלים מפריצת דיסק, או פגיעות אחרות בעמוד השדרה. לפעמים הם מלווים בלתי חביבים של נשים הריוניות, ולפעמים הם באים בשם עצמם ללא כל הגדרה רפואית אחרת. כך או אחרת, כאבי סיאטיקה הינם כאבים עזים המשליכים על איכות החיים באופן משמעותי, מפריעים לתפקוד היומיומי ובהחלט עשויים להיכלל תחת התואר- חיים קשים. איך מתמודדים עם כאבי סיאטיקה? בי קיור לייזר מוביל את הטיפול המתקדם בעולם בתחום רפואת הכאב, באמצעות סדרת מכשירים מבוססי לייזר רך הניתנים לשימוש בקליניקה וגם בבית, לטיפול ממוקד כאב, להתנעת תהליכי ריפוי טבעיים בגוף, שחרור הורמונים משככי כאב וכל מה שהרפואה המודרנית אינה מצליחה לפתור במרפאות המסורתיות.

איך מאבחנים כאבי סיאטיקה

כאבי סיאטיקה הינם כאבים שמקורם בעצב הסיאטי, היורד מעמוד השדרה אל הרגליים התחתונות. על פי רוב מקורם בבעיה בעמוד השדרה או בעומס חריג על הגב, בכל מקרה התחושה תהיה כאב עז בגב התחתון, המקרין על אזורים נרחבים לאורך העצב הסיאטי, בסביבות הישבן והרגליים עד למטה. בדרך כלל כאבי סיאטיקה יתבטאו בעיקר בצד אחד של הגפיים התחתונות ולא יורגשו בשני הצדדים בשווה. את המצב הסיאטי יוכל לאבחן רופא על פי צילומים רלוונטיים כמו גם תשאול ובדיקות נוספות שונות, אולם למרבה הצער לא יוכל כנראה להציע הרבה במסגרת הטיפול הקונבנציונלי. ההמלצה הקלאסית הינה לגשת למרפאת כאב המטפלת באופן ספציפי בהפרעות כאב שאין להן פתרון ממוקד, מרפאה זו תוכל להציע נוגדי כאב עוצמתיים אולם אלו כידוע אינם פותרים את הבעיה. ניתן להסתייע גם בפתרונות הוליסטיים טבעיים שונים כמו דיקור סיני ועוד, השפעתם של אלו לא תמיד מדידה.

מה אתם מציעים?

בי קיור לייזר מציע לאדם הפרטי כמו גם למטפל בקליניקה אמצעי טכנולוגי חדשני ובטוח לטיפול בכאבים סיאטיים ואחרים שלא נמצא להם פתרון, המכשיר קטן ויעיל, עוצמתי אולם עדין כאחד, מתאים לשימוש בכל מצב ומאושר בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר. המכשיר שלנו מטפל בשורש הכאב ומאפשר בטיפולים קצרים ויומיומיים להפחית את התסמינים ולהקל על הגוף לפתור את מוקד הכאב בעצמו באופן טבעי. לא מאמינים? זה לא יקר בשביל לנסות ולהיווכח! פנו אלינו, לחברת בי קיור לייזר ותראו תוצאות מדהימות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

חידוש חדרי אמבטיה

תקופה מרגשת עבורכם ולבית שלכם היא כשאתם משדרגים את חדר האמבטיה שלכם! יש רשימה ארוכה של יתרונות כשמדובר בנושא חידוש

קרא עוד »

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא מסמך אשר מונפק על-ידי הרשם לענייני ירושה, לאחר שהוגשה בקשה מתאימה ושולמו 2 אגרות (בסכום כולל

קרא עוד »
דילוג לתוכן