logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

סובלים משיער דליל או התקרחות? יש מה לעשות בנידון

צוות האתר

התקרחות היא בעיה שמטרידה גברים רבים בישראל. מדובר בשילוב של גנטיקה, סטרס ואקלים ישראלי חם עם שמש קודחת שגורמת לזקיקי השיער להזדקן במהירות. בעקבות ריבוי האנשים באוכלוסייה שמקריחים כבר בגילאים מוקדמים, נוצר ביקוש לטיפולי עידוד צמיחת שיער או עצירת נשירה. בין היתר ניתן למצוא תרופות מסוימות, ויטמינים או תכשירי שיער. כדי למצוא אפשרויות יעילות יותר של טיפול בהתקרחות גברים רבים פונים דווקא לאפשרות של השתלות שיער במדינות אחרות, אך השתלת שיער לא מתאימה לכל אחד והיא בהחלט מוצא אחרון. בכל זאת, השתלת שיער היא עדיין פרוצדורה ניתוחית הכוללת זמן החלמה ממושך, כאבים ורגישויות שונות ולרוב מדובר בהוצאה כספית משמעותית. אז אם גם אתם מהאנשים שניסו כבר הכל, אל תתייאשו, יש פתרון נוסף שכנראה לא חשבתם עליו.

מיקרופיגמנטציה – טיפול ייחודי בהתקרחות

מיקרופיגמנטציה, או הדמיית שיער, היא מעין קעקוע שיער בעזרתו ניתן למלא אזורים דלילים או להפוך קרחות למראה של שיער מגולח. גברים רבים אוהבים את התוצאות שמקבלים בעזרת טיפולי מיקרופיגמנטציה, שכן, במקום פדחת מבריקה הטיפול מקנה להם מראה של תספורת מגולחת שנעשתה במכוון, מה שמשפר להם את הבטחון העצמי ומעניק להם תספורת אופנתית. מדובר בשלושה עד ארבעה סשנים המחזיקים לאורך זמן רב, כמספר שנים, כאשר תחזוקה נכונה והימנעות ממגע ישיר של השמש עם הקרקפת יכול לשמר את הטיפול לזמן רב אף יותר. כמו כן, טיפולי מיקרופיגמנטציה הם זולים משמעותית מטיפולי השתלת שיער. בנוסף, לטיפולי הדמיית שיער שימושים רבים ושונים – את טיפולי המיקרופיגמנטציה אפשר לבצע לא רק על הראש, אלא גם כדי להעניק נפח לזקן או לטשטש ולתקן צלקות.

ביצוע ההליך במכון מקצועי ואיכותי

כמו בכל טיפול קוסמטי אחר, כמו הזרקת חומרי מילוי, טיפולי פנים או איפור קבוע, תרצו לחפש מקום איכותי ומיומן, בעל המלצות טובות מציבור הלקוחות שלו כדי להבטיח שתצאו עם תמורה לכסף שאתם משקיעים. אם אתם מחפשים מקום שמבצע הדמיית שיער בצפון, בעל ותק, ניסיון והמון לקוחות מרוצים, הכירו את מיקרו פוליק – מכון הדמיית שיער בקריית מוצקין. מיקרו פוליק מנוהל על ידי מירב עוז, אשת מקצוע פרפקציוניסטית אשר מקפידה לשים לב גם לפרטים הקטנים ביותר, על מנת להגיע לתוצאה משביעת רצון עבור הלקוח. במיקרו פוליק תזכו לא רק לשירות מקצועי ובלתי מתפשר, אלא גם ליחס אישי, הכולל הקשבה לדאגות ולחששות שלכם, הסברים על שלבי התהליך ומענה לכל שאלה שעולה מהטיפול. בחירה במיקרו פוליק מבטיחה לא רק טיפול מהימן שיביא אתכם לתוצאות מרשימות ומספקות, אלא גם יעניק לכם שלווה ושקט נפשי, עם אנשי מקצוע מיומנים שידעו להדריך אתכם לבצע תחזוקה נכונה ולשמור על תוצאות הטיפול.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן