logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

תקופה מרגשת עבורכם ולבית שלכם היא כשאתם משדרגים את חדר האמבטיה שלכם! יש רשימה ארוכה של יתרונות כשמדובר בנושא חידוש חדרי אמבטיה. שיפוץ אמבטיה בכל גודל יתקבל בברכה בחברת  המעיין שירותי אינסטלציה, שם עומדים לשירותכם המומחים בתחום האינסטלציה והשיפוץ.

בטיחות מוגברת – היתרון העיקרי של חידוש חדרי אמבטיה

מתן עדיפות לבטיחות הוא הצעד הראשון בהערכת היתרונות של חידוש חדרי אמבטיה. אריחים סדוקים או שבורים, ריצוף לא אחיד, בימני חלודה, עובש, טחב וסיכונים בטיחותיים אחרים נמצאים בשפע בחדרי אמבטיה ישנים. הוספת ריצוף נגד החלקה, מוטות אחיזה, ראשי מקלחת ללא חלודה, אמבטיות ושירותים בגובה המתאים, הם דרך מצוינת לטפל בכל הנזקים הלא בטיחותיים הללו בבת אחת!

זה יהפוך את חדר האמבטיה שלכם לבטוח יותר לא רק עכשיו, אלא גם בעתיד. מי יודע? אולי תוכלו להישאר בביתכם זמן רב יותר או לחסוך המון כסף על הוצאות רפואיות מפציעות, אם כבר בשיפוץ הקרוב תשקלו על אפשרויות של נגישות ובטיחות בכל שלב בחיים.

חסכון ושימוש טוב יותר באנרגיה

אחד היתרונות של חידוש חדרי אמבטיה הוא יעילות אנרגית מוגברת. למרות שהתקנת תאורה חסכונית באנרגיה היא צעד ראשון פשוט, החלפת האסלה שלכם הוא הפרמטר האמיתי שמשפיע על כל הנוגע להפחתת עלויות החודשיות שלכם. שירותים מודרניים מנצלים רק 1.28 ליטר מים לכל הדחה, בניגוד ל-3.5 עד 6 ליטר המשמשים דגמים ישנים יותר בני 30 שנה. חיסכון במים של מאות אחוזים! לשיפורים בצנרת יש יתרון כפול: הם טובים יותר לאיכות הסביבה ויכולים לעזור לכם לחסוך כסף בחשבונות המים שלכם.

בנוסף, אולי חדר האמבטיה והבית שלכם לא תוכננו במקור עם הסידור הטוב ביותר, או אולי הדרישות וההעדפות שלכם התפתחו עם השנים. אולי הגיע הזמן לשקול שיפוץ חדר אמבטיה כאמצעי לשיפור הפונקציונליות של הבית והכלים הסניטריים של החדר. ייעול השימוש בחלל, כולל אחסון, הרחבת שטח החדר, הגדלת הניקוז עם צינורות ניקוז גדולים יותר, התקנת ריצוף מחומם ושדרוגים רבים אחרים יכולים לשפר מאוד את השימוש שלכם בחדר האמבטיה. מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עם חברת המעיין שירותי אינסטלציה עוד היום!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן