logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

כל היתרונות בחוג ספורט לילדים

צוות האתר

מי מההורים לא מתלונן על כך שהילדים יושבים שעות עם הפלאפון או בשילוב של פלאפון עם טלוויזיה… שעות מול מסכים הן עניין משותף לכולם, ילדים ומבוגרים, וכמובן שכל הורה היה רוצה לראות שהילד שלו גם פעיל, מחזק את הגוף ומעשיר את העולם שלו מעבר לטיקטוק. הדבר לגמרי אפשרי אם עושים את זה בגישה המתאימה: לא לתת לילד הרגשה שהוא חייב אלא פשוט שכדאי לו. אם ניקח לדוגמה חוג התעמלות קרקע לילדים, אם רואים שהילד עושה לפעמים באופן טבעי גלגולים או עמידות ידיים עבורו חוג זה הוא מומלץ והוא ייתן לו אפשרות למצות את עצמו ולהתקדם בתחום. הגברת תחושת מוטיבציה ועניין היא רק חלק מהיתרונות של חוגי ספורט. חיזוק הגוף על כל המערכות שבו הוא יתרון משמעותי לכל חוג ספורט אך יחד איתו מגיעה גם משמעת עצמית וחיזוק עבודת צוות בספורט קבוצתי.

התעמלות וחיזוק הגוף- לא רק לילדים

ישנם חוגי ספורט שעיקר המתאמנים בהם הוא ילדים ומקסימום נוער בתחילת גיל ההתבגרות. התעמלות היא דוגמה לכך. כמעט בכל מתנ"ס יש חוג התעמלות קרקע לילדים אך די נדיר למצוא התעמלות קרקע למבוגרים (כשמבוגרים אינם בהכרח קשישים אלא גם אנשים בגילאי עשרים ושלושים הנמצאים בכושר מעולה) הדבר לא אומר שלאדם מבוגר ובכושר טוב התעמלות קרקע אינה מתאימה. באמצעות חוגים לעיצוב וחיזוק הגוף אפשר להיות בכושר ובמצב גופני המתאימים גם להתעמלות קרקע. בהתעמלות קרקע יש צורך בגמישות רבה של הרגליים והגב, כוח ידיים ושיווי משקל. על כולם אפשר לעבוד כך שגם בגיל עשרים, שלושים וגם יותר מכך אפשר להתעמל ולהגיע להישגים יפים מאוד.

לרכז את כל חוגי התנועה והריקוד במקום אחד

אם יש לכם כמה ילדים וכולם אוהבים תנועה, ריקוד וכושר, מומלץ לבחור מקום אחד בו כולם יתאמנו, כל אחד בחוג המתאים לו. אם סטודיו מציע גם חוגי התעמלות קרקע לילדים וגם חוג בלט, היפ הופ או אקרובטיקה, יהיה לכם נוח מאוד וקל יותר מבחינת הסעות לחוגים. כך לא תצטרכו להתרוצץ ברחבי העיר כדי להסיע את הילדים לחוגים ולהחזיר. יותר מכך, אם הילד או הילדה הגדולים הולכים לחוג באותו מקום וזמן שישנו החוג של הקטנים, יתכן שבכלל הילדים יוכלו להגיע לחוג ללא צורך בהסעה. בסטודיו שכולו מוקדש לתנועה וכושר ישנם גם חוגים לגדולים. זאת ההזדמנות שלכם להראות דוגמה ולהירשם גם לחוג בסטודיו, בין אם פילאטיס, עיצוב גוף או היפ הופ לגילכם.

בסטודיו של חן מלחכה ביבנה ובבבת ים מוצעים חוגי כושר ותנועה שונים לילדים ומבוגרים, חוגי היפ הופ, פילאטיס, כושר לילדים ועוד. בעזרת שנים של ניסיון כל חוג מותאם לגילאי הילדים ומועבר באווירה כיפית ונעימה. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

זר כלה בירושלים

מתוך כל האירועים המשמחים שיכולים להיות לאדם בחייו, אין ספק שהחתונה היא משהו מיוחד. מדובר על אירוע שלרוב אנחנו חוגגים

קרא עוד »

סדנת גיבוש למנהלים

מטרתה של כל חברה היא לחזק אצל המנהלים שלה כישורים ומיומנויות הקשורים לניהול עצמו, ליכולת לעבוד עם אנשים, להוביל, להקשיב

קרא עוד »
דילוג לתוכן