logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

מה היתרונות של גג פנל מבודד?

צוות האתר

שימוש בחומרי בנייה מודרניים וייעודיים הוא הגישה הבטוחה ביותר להבטיח מבנה יציב שיעמוד במבחן הזמן. אחד היישומים הנפוצים והמוכרים ביותר בתעשיית הבנייה הוא השימוש בלוחות פנל מבודדים להתקנות גגות. כיסוי גגות ואיטום מפני חדירת מים הם השימושים העיקריים של גג פנל מבודד. יישומים נוספים כוללים בניית קירות ומחיצות, חדרי קירור (תעשייתיים או ביתיים), מחסנים, פרגולות ומרפסות, חיפוי קירות, החלפת גגות אסבסט ועוד רבים. הפנל המבודד משמש לשמירה על טמפרטורה קבועה של פנים המבנה לאורך כל השנה ולהגנה על הגג מפני שינויי מזג האוויר. היתרונות הרבים של לוחות מבודדים הופכים אותם לחלופה פופולרית לחומרי בניין מסורתיים יותר כמו בטון או בלוקים. גם חברת 'גגות ובנייה קלה' מבינים את היתרונות הרבים של בניה עם פנלים מבודדים ומתמחים בהחלפת גגות אסבסט בגגות פנל מבודד.

עד כמה משנה שיפוע גג פנל מבודד?

שיפוע הגג חייב להיחשב בתחילת כל תוכנית בניית גג, אך יש לו חשיבות עליונה כאשר משתמשים בחומרים קלים כמו פנלים מבודדים. זכרו שהמטרה העיקרית של שיפוע הגג היא להפנות את מי הגשמים הרחק מהמבנה, שם הם עלולים ליצור חלודה ובעיות רטיבות אחרות. כאשר בוחנים כל מקרה באופן עצמאי, יש לקבוע את השיפוע של גג פנל מבודד על פי גורמים כמו גודל הגג, מיקומו, מזג האוויר ועוד. בעת חישוב השיפוע יש להתייחס לנקודות הבאות:

  • מי גשמים הנאספים ברווחים שבין פתחי האוורור של הגג עלולים להוביל לקורוזיה אם שיפוע הגג שטוח מדי.
  • יציבות הגג ויכולתו לעמוד ברוח עלולות להיפגע עקב שיפוע תלול במיוחד.
  • כאשר הגג משופע בצורה מתונה, הרוח יכולה לאסוף על הגג חול ואבק בקלות. הם נשארים על גבי הגג, וכאשר יורד גשם בחורף, הם יכולים להפוך לבוציים.

חדירת מי גשמים היא אחד המכשולים המשמעותיים ביותר שיש להתגבר עליהם בעת התקנת גג, ובאופן ספציפי גג פנל מבודד. על מנת להקטין את הסבירות לחדירת מי גשמים, חשוב לוודא כי חיבורי הפנלים המבודדים אכן נעשים בהתאם לתקנים ושיפוע הגג מחושב כנדרש.

היתרונות של גג עם פנלים מבודדים

  • המיקום של פנלים מבודדים על גבי יסודות המבנה מאפשר בידוד אקוסטי, מה שגורם למבנה להיות נעים יותר בפנים.
  • בכל הנוגע לבידוד תרמי, בישראל יש חורף רטוב וקריר וקיץ חם. הבידוד התרמי של גג פנל מבודד הוא אידיאלי מכיוון שהוא שומר על טמפרטורות קבועות מבלי לבזבז אנרגיה, מה שאומר שניתן להוזיל משמעותית את עלויות המיזוג.
  • התקנת גג מלוחות מבודדים היא קלה ומייצרת פחות אשפה.

להזמנה והתקנת גג פנלים מבודדים צרו קשר עם חברת 'גגות ובנייה קלה' – 054-8877-070 ונחזור אליך עוד היום

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מדפסת לייזר צבעונית

מדפסות לייזר נחשבות לכאלה שמפיקות פלטים ותוצרים איכותיים במיוחד ובאופן כללי אפשר לומר שטכנולוגיית הלייזר היא חדו החנית בחדשנות והקדמה.

קרא עוד »

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא מסמך אשר מונפק על-ידי הרשם לענייני ירושה, לאחר שהוגשה בקשה מתאימה ושולמו 2 אגרות (בסכום כולל

קרא עוד »
דילוג לתוכן