logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מטרתה של כל חברה היא לחזק אצל המנהלים שלה כישורים ומיומנויות הקשורים לניהול עצמו, ליכולת לעבוד עם אנשים, להוביל, להקשיב ומיומנויות נוספות שלא כל מנהל מגיע איתן באופן טבעי. מטרתה של סדנת גיבוש למנהלים היא לחזק במיוחד את כישורי הניהול, בין אם זהו מנהל  צוות ובין אם מנהל מחלקה או תפקיד בכיר יותר. כדי שתגדיל את ארגז הכלים של כל מנהל בתוספת גיבוש בין המנהלים, הסדנה צריכה להיות גם מהנה, שאותם כלים יינתנו בדלת האחורית תוך כדי תנועה, ואם כבר מדברים על תנועה, סדנת ריקוד היא בדיוק הסדנה המתאימה לכך.

סדנת גיבוש למנהלים: לקבל כלים לניהול על הרחבה

סדנת ריקוד המלמדת סגנון מסוים של ריקוד זוגות כמו סלסה, טנגו או כל סגנון ריקוד אחר מחייבת את המשתתפים בה באופן טבעי להיות קשובים ומרוכזים בלימוד צעדי הריקוד, להיות קשובים זה לזה ולמצוא את הדרך להיות מתואמים ביניהם. כד שריקוד יהיה זורם וחלק, שני המשתתפים צריכים לדעת להוביל וגם להיות מובלים. כל אלה הם יכולות שנדרשות גם בניהול והובלת צוות. מנהל צריך לדעת מתי להיות מוביל, לדעת איך לעשות זאת בצורה שלא תיראה נוקשה מדי, צריך מצד שני גם לדעת איך להיות מובל, בין אם ע"י הדרג שמעליו ממנו יקבל לעיתים הוראות שיצטרך לפעול על פיהן באופן מדויק ובין אם ע"י אנשי הצוות שהוא מנהל. לעיתים מנהל צריך לאפשר לאיש צוות להיות מוביל וללכת בעקבות רעיון או דרך פעולה שיש לו.

סדנת גיבוש עם הרבה הנאה וצחוקים

אמנם חלק מהמטרות של סדנת גיבוש למנהלים ששמה את הריקוד במרכז היא לתת למשתתפים כלים לניהול אך חשוב שהכל יעשה באווירה כיפית ונעימה תוך כדי תחושת שחרור. לצד סדנת ריקוד מובנית המלמדת סגנון ריקוד אפשר ואף כדאי לתת חלק לריקוד החופשי, הפלאשמוב. פלאשמוב הוא ריקוד המוני וחופשי אך עדיין יש תיאום בין המשתתפים בו כך שנוצר ריקוד הרמוני ומלא עוצמה. בפלאשמוב גם המנהלים הרציניים ביותר ישתחררו ויהיו בו הרבה מאוד צחוקים. אפשר להכניס לתוך הפלאשמוב גם רקדנים סמויים לחיזוק, כאלה שלא יובילו אלא יקחו חלק כמו המשתתפים בסדנה ויעשו פעולות "מבפנים" כדי לחמם עוד את האווירה ולהפוך את הריקוד לעוצמתי עוד יותר.

שוגרדאנס היא חברה העוסקת בריקוד ומציעה סדנאות ריקוד שונות, מופעי ריקוד ואטרקציות אחרות ובונה יחד איתכם את סדנת הגיבוש כך שתענה על כל המטרות. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

חידוש חדרי אמבטיה

תקופה מרגשת עבורכם ולבית שלכם היא כשאתם משדרגים את חדר האמבטיה שלכם! יש רשימה ארוכה של יתרונות כשמדובר בנושא חידוש

קרא עוד »

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא מסמך אשר מונפק על-ידי הרשם לענייני ירושה, לאחר שהוגשה בקשה מתאימה ושולמו 2 אגרות (בסכום כולל

קרא עוד »

צורפות תכשיטים

יש תחומי עניין רבים ומגוונים שבהם אפשר גם לעסוק כתחביב, גם בצורה מקצועית וגם כדי להרחיב אופקים וללמוד משהו חדש.

קרא עוד »
דילוג לתוכן