logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

צו קיום צוואה הוא מסמך אשר מונפק על-ידי הרשם לענייני ירושה, לאחר שהוגשה בקשה מתאימה ושולמו 2 אגרות (בסכום כולל של כ-700 ש"ח). ניתן להגיש את הבקשה באופן מקוון או ידני (בלשכת הרשם לענייני ירושה הרלוונטית למקום מגורי המנוח או המנוחה, או בדואר רשום). כתובת אפשרית נוספת להגשת הבקשה היא בית דין דתי (שרעי, דרוזי או רבני). כשהעיזבון כולל זכויות במקרקעין, ניתן להשתמש בבקשה גם לטובת רישום הזכויות האלה על שמם של הזכאים בצוואה. עו"ד יוסי ברקוביץ' מסייע לקבל את הצו ההכרחי בזמן קצר ככל האפשר, על-מנת לאפשר את מימוש העיזבון בהקדם וללא טרחה יתרה.

מדוע נדרש צו קיום צוואה?

* מימוש סעיפי הצוואה – עצם קיומו של מסמך המעיד על רצונו של אדם בנוגע לחלוקת נכסיו לאחר מותו לא מהווה הוכחה מספקת מבחינת המדינה והרשויות הרלוונטיות. כך למשל בנק לא יקבל צוואה כהוכחה לכך שיש להעביר חשבון בנק על שמו של מי שמופיע בצוואה, ובאופן דומה לא ניתן לבצע פעולות לגבי נכס מקרקעין, אלא רק על בסיס צו לקיום הצוואה.

* בירור תקפותה של הצוואה – חובת קבלת צו לקיום צוואה מספקת הזדמנות לכל מי שרואה עצמו נפגע מהוצאת צו זה להגיש התנגדות. עילות אפשריות הן צוואה עדכנית יותר מזו שעל הבסיס שלה הוגשה הבקשה למתן הצו, חשד להפעלת לחץ פסול על עורך הצוואה, פגמים טכניים במסמך וחוסר כשירות מנטלית של האדם החתום על הצוואה במועד עריכתה.

התנהלות אחראית ומקצועית

קבלת צו קיום צוואה היא לכאורה פעולה טכנית, אבל כרוכה בה בירוקרטיה לא מועטה. בנוסף, התהליך עלול להסתבך כשמוגשת התנגדות למתן הצו. בהתאם יש לא מעט מקרים שבהם נדרשת עזרת איש מקצוע – מן הסתם עורך דין מומחה לצוואות. עו"ד יוסי ברקוביץ' מטפל בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לנושא זה כבר שנים רבות, במקצועיות ובאחריות. מרכיב חשוב נוסף באיכות השירות הוא זמינות גבוהה, על-מנת למנוע כל עיכוב שהוא בדרך למימוש הצוואה ושימוש בעיזבון בהתאם לרצון המנוח או המנוחה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מדפסת לייזר צבעונית

מדפסות לייזר נחשבות לכאלה שמפיקות פלטים ותוצרים איכותיים במיוחד ובאופן כללי אפשר לומר שטכנולוגיית הלייזר היא חדו החנית בחדשנות והקדמה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן