logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

סגנון העיצוב התעשייתי מושפע רבות מהמראה שאפיין מחסנים ומפעלים ישנים במאה ה-18 וה-19, כמו תקרות גבוהות, קירות לבנים וצינורות חשופים. כאשר מעוניינים ביישום עיצוב תעשייתי לבית, ניתן לשחק עם החלל כדי להתאים אותו לסגנון העיצוב הספציפי. בתור התחלה, ישנם חללי מגורים שאכן שמשו בעבר כמחסן או בית חרושת ולאחר שיצאו מכלל שימוש, נקנו ושופצו לטובת דיור. חללים אלו מצוינים לשמירה על העיצוב המקורי שלהם, והטמעת שינויים ושיפוצים כדי להפוך אותם לשמישים ואסתטיים. עם זאת, גם דירות רגילות שנבנו מאפס למטרת דיור, יכולות להיות מעוצבות בסגנון תעשייתי ואורבני.

מהם המאפיינים של עיצוב תעשייתי לבית

עיצוב תעשייתי קלאסי כולל שימוש בחומרים כמו עץ, ברזל ואבן ומשלב בין צבעים כהים כמו שחור, חום, אפור ואפילו בורדו. גם אם לא ניתן להשיג את המראה של תקרה עם קורות עץ חשופים ורצפת בטון עקב המגבלות המבניות, עיצוב תעשייתי לבית יכול להשתמש ברהיטים בסגנון תעשייתי. גופי תאורה מסועפים מברזל ונורות ללא בית מנורה, או שילוב של סלילי נחושת בגופי התאורה יכול לשמש נקודה ייחודית להטמעת הסגנון ברחבי הבית, כמו גם רהיטי מתכת או עץ בגוונים אדמתיים – שולחן מעץ כהה למראה לא מלוטש או כיסאות עם רגלי ברזל מוסיפים ליצירת המראה התעשייתי. שילוב של שחור עם שחור, כמו ספת עור שחורה עם שטיח שחור ושילוב מינימלי של קישוטים לבנים, גם כן תורמים רבות לסגנון העיצוב הרצוי.

צרו את השינוי בעצמכם ופנו אל מעצבת פנים מנוסה

אם תמיד רציתם עיצוב תעשייתי לבית אך לא ידעתם מאיפה להתחיל, פנייה אל מעצבת פנים מומחית יכולה לעשות זאת עבורכם תוך ייעול של החלל שברשותכם. סטודיו אודליה ברזילי עיצוב ואדריכלות פנים בעל ניסיון של כ-17 שנה בתחום ומסוגל ליצור עבורכם כל עיצוב בכל סגנון בו תחפצו. פנייה אל הסטודיו מבטיחה שירות אישי ומתחשב, המשלב אתכם בתהליך היצירה ומאפשר לכם לשתף בחזון העיצובי שיש לכם עבור הנכס – אודליה, מעצבת הפנים המובילה, לוקחת בחשבון את הצרכים שלכם, ההעדפות, וכמובן התקציב שאתם מעוניינים להשקיע, בעוד היא מגשימה עבורכם חלום ויוצרת בשבילכם את גן העדן שתמיד רציתם לגור בו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

שחרור מהצבא

השערות בצבא בישראל הוא חובה על פי החוק ולכן באופן עקרוני כל צעיר או צעירה בריאים וכשירים שמגיעים לגיל 18

קרא עוד »

צורפות תכשיטים

יש תחומי עניין רבים ומגוונים שבהם אפשר גם לעסוק כתחביב, גם בצורה מקצועית וגם כדי להרחיב אופקים וללמוד משהו חדש.

קרא עוד »
דילוג לתוכן