logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

התעסקות עם שוקולד היא התעסקות מרגשת ומשמחת לא רק עבור מי שאוהב שוקולד אלא גם עבור מי שרואה בשוקולד מאכל מסתורי שלא תמיד יודעים או מבינים איך מייצרים אותו. מכיוון שבכל זאת יש לא מעט אנשים שאוהבים שוקולד במיוחד הרי שהם יחפשו כל דרך להתעסק בו ואחת מהאפשרויות היא סדנת שוקולד פרטית. מדובר בסדנה שמתאימה לבני משפחה, כבילוי באחד מהחופשים שיש מהלימודים לאורך השנה או כאשר רוצים לשמח מישהו שמגדיר את עצמו כחובב שוקולד מושבע ומחפשים את הרעיון הטוב ביותר שיכול להתאים לשם כך. חשוב לא פחות לבחור את המקום שבו עומדים לקיים את הסדנה.

מה עושים במהלך סדנת שוקולד פרטית?

מי שמעוניין להזמין סדנת שוקולד פרטית יוכל ביחד עם אנשי המקצוע שמעבירים את הסדנה לקבוע את מהלך הדברים או את סדר הפעולות. מומלץ לקבל הסבר תיאורטי על השוקולד, אולי אפילו אנקדוטות משעשעות מרחבי העולם או איך מתייחסים לשוקולד בתרבויות שונות ולאחר מכן לתת למשתתפים להתנסות בעצמם ביצירת שוקולד מסוגים שונים וטעמים מגוונים, כמו גם פרלינים במבחר מילויים או תוספות. כך כל אחד יכין את מה שהוא רוצה ואוהב וכמובן ייקח איתו אחרי הסדנה הביתה את השוקולד שהכין, יאכל בהנאה ויוכל לכבד את בני המשפחה או את האורחים שלו.

באילו מקרים סדנה להכנת שוקולד יכולה להיות מתאימה?

יש לא מעט מקרים או מצבים שבהם מומלץ לחשוב על אפשרות של סדנת שוקולד פרטית – יום הולדת עגול או אירוע משפחתי, בר או בת מצווה ואפילו מסיבת רווקות. יש מי שיחפש רעיון מקורי ומעניין לפעילות גיבוש עבור צוות העובדים במשרד וגם כאן סדנה להכנת פרלינים ושוקולד יכולה להיות בדיוק הרעיון המתאים והנכון ביותר. מומלץ ליצור קשר עם מקום מקצועי שמציע סדנאות כאלה על מנת לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים ועל פיהם לקבל את ההחלטה האם הסדנה תתאים לדרישות.

בית מוקאיה בתל אביב הוא בית של שוקולד ומוצעות בו מגוון סדנאות, כמו גם מכירה של מארזי בוטיק ייחודיים וטעימים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן