למרות שזה אולי לא נראה כל כך חשוב במבט ראשון, לאריזה שתבחרו עבור המוצרים שלכם יש השפעה גדולה על האופן שבו הלקוחות רואים את המותג שלכם והחוויה הכוללת שלהם. השקעה באריזות הממותגות באיכות מעולה, שזה הדבר הראשון שלקוח רואה כשהוא פותח את המשלוח שלו, היא גישה טובה להגברת תהליך שימור הלקוחות. לקוחות יעריכו את רמת האיכות שהאריזות הממותגות מוסיפות למוצרים שלכם. מכיוון שגודל של האריזה תואם את גודל המוצרים בפנים, איטום האריזה מתבצע עם מסקינג טייפ חזק, והמוצרים מוגנים עם ניילון בועות או נייר אריזה, זה מפגין התחשבות בלקוחות ומשפר את חווית הצרכן.
אילו יתרונות מציעה אריזה ממותגת?
מיתוג אריזות יכול להיות נועז או עדין ככל שתרצו, כל עוד הוא מייצג את החברה בצורה מדויקת. אריזות ממותגות בעלות יתרונות רבים עבור החברה, כמו למשל:
חברות יכולות לקדם את המותגים שלהן באמצעות אריזה בהתאמה אישית ללא צורך במשאבי שיווק נוספים. הוספת פרטים מזהים כמו לוגו, צבעים של החברה ופרטי התקשרות על האריזות מבססות את הקשר של הלקוחות עם המותג. שימוש באריזה ממותגת היא אסטרטגיית שיווק מוצלחת מאחר ואנשים רבים נחשפים למותג שלכם במהלך תהליך ההובלה.
אריזות ממותגות מבססות קשר טוב וחזק עם הלקוחות. כאשר הלקוח מקבל את המוצר שלו ארוז בתוך אריזה ממותגת אשר נבחרה בהקפדה, הוא מרגיש את ההשקעה שלכם, מעריך את תשומת הלב הרבה שאתם משקיעים באריזה, כדי לשמור על המוצרים שלכם.
כדי לקבל רושם הראשוני צריך בסך הכל שבע שניות. מכיוון שנדרשות מספר חשיפות כדי לפתח מודעות למותג, עליכם לבסס זהות ויזואלית עוצמתית ומזוהה כדי לבלוט מעל המתחרים. שימוש באריזה ממותגת יכול לעזור לכם לבסס יתרון תחרותי ולקדם את המותג שלכם בצורה מהירה ועקבית. ניתן להשיג עד 80% יותר זיהוי מותג בעזרת אריזות ממותגות.
שפרו את האטרקטיביות של המוצרים שלכם
הוספת מגע אישי למוצרים שלכם מגבירה את המשיכה שלהם עבור הלקוחות לאורך תהליך הקנייה. קופסה צבעונית תמשוך את תשומת הלב של הלקוחות על המדף בין שאר הפריטים בעלי מראה גנרי. בנוסף, המוצר שלכם ייראה יותר כמו מתנה מאשר קניה רגילה. פתיחת חבילה אישית מרגשת יותר ומגבירה את הסבירות שהיא תגיע לאנשים אחרים.
מכיוון שלקוחות נוטים ב-61% יותר לרכוש מעסקים המציעים תוכן מקורי, האריזה צריכה להיות מרכיב מקורי עיקרי באסטרטגיית השיווק שלכם. מדיה חברתית ושיווק וידאו הם חשובים ביותר, במיוחד עבור חברות קטנות או חדשות בשוק. צרכנים נהנים לצפות בסרטונים, ואחרי שראו מותגים, הם נוטים יותר לקנות אותם. סרטוני Unboxing, שיכולים לקבל מיליוני צפיות, מתחילים בסקירה של האריזה. שימוש בתוכן שנוצר על ידי משתמשים כדי לקדם את המותג שלכם ולהגדיל את קהל היעד שלכם הוא אסטרטגיה שיווקית מצוינת.