logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מה ההבדל בין גירושים רגילים לגירושי הייטק

צוות האתר
א.ח.ד. בניטה - המומחים למיסוי

אחד הנושאים המרכזיים וגם הרגישים ביותר בגירושין הוא חלוקת רכוש. אם בכל הקשור לילדים ישנה הבנה שקשר טוב של הילדים עם כל אחד מההורים הוא קריטי עבורם וכך גם להיפך ולכן ישנה התנהלות שקולה יותר בעניין, תחום הרכוש על כל הקשור אליו הוא נושא בו מרשה לעצמו כל צד להיות לוחמני יותר ולפרוק מטענים. ככל שרכוש רב יותר עומד על הפרק, כפי שניתן לראות פעמים רבות כשמדובר על גירושי הייטק או גירושים של אנשים בעלי תפקיד בכיר, כך חשוב להקדיש לנושא זמן, לתכנן ולבדוק דברים מראש ולהגיע מוכנים.

המורכבות שישנה בנושא רכוש כשאלה גירושי הייטק

אדם העובד בהייטק, במיוחד בתפקיד בכיר, יקבל משכורת נאה אך התגמול שיקבל עבור עבודתו לא יתבטא רק במשכורת עצמה. פעמים רבות ניתנים בונוסים משמעותיים בכפוף לעמידה ביעדים או בכל מקרה כאשר מסתיים פרויקט מסוים בו לקח חלק. הדבר יכול להיות משמעותי הן עבור אותו אדם והן עבור הצד השני. פעמים רבות גירושי הייטק נעשים בעיתוי בו יהיו ממומשים נכסים אלה שעד אותו רגע רק היו על הפרק. מעבר לאותם בונוסים נלקחים בחשבון גם נכסי קריירה ומוניטין שהם ממשיים ווירטואליים, כולל זכויות כאלה ואחרות, אופציות או דיבידנדים. נכסי קריירה נחשבים נכסים משותפים בהם החלוקה אמורה להיות שוויונית כל עוד לא נכתב אחרת בהסכם ממון. לכן חשובה המודעות של שני הצדדים לעניין.

לעבור את הגירושין בהצלחה בעזרת עורך דין מומחה בתחום

בתור אנשי הייטק או בתור בן/ בת זוג של איש/ אשת הייטק אתם בוודאי מכירים מקרוב את הרצון והצורך להיות מדויקים ולעמוד ביעדים. כך גם גירושי הייטק צריכים להיות מדויקים ולכן חשוב ליווי וייעוץ של עורך דין המומחה בענייני משפחה וגירושין ובעל ניסיון בגירושין מסוג זה. בין אם בחרתם בגירושין בהליך גישור ובין אם בבית המשפט, חשוב שייצג אתכם או יוביל את התהליך עורך דין לענייני משפחה וגירושין בעל ניסיון רב, המוכיח מקצועיות ללא פשרות אך שם לא פחות דגש על הפן האישי: מתן ביטחון ללקוחותיו וזמינות מלאה.

עו"ד רון מיור מתמחה בענייני משפחה עם דגש על גירושין. בתוך נושא הגירושין המורכב בכל מקרה יש לו ניסיון רב בליווי גירושי הייטק, בין אם כעו"ד המייצג צד ובין אם כמגשר. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בדיקות דם מהבית

חייהם של המטופלים הפכו לקלים יותר על ידי פיתוח טכנולוגיות רפואיות וזמינותם של שירותי בריאות בטוחים ומוסמכים. המטופלים כבר לא

קרא עוד »
דילוג לתוכן