logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך עורך דין ביטוח לאומי יכול לעזור לכם?

צוות האתר

הסלוגן שהמוסד לביטוח לאומי בחר בו הוא "לצדך, ברגעים החשובים של החיים". במציאות, לפעמים ההתחייבות הזו מתממשת, אבל יש גם לא מעט מקרים שבהם גוף זה מתנהל בנוקשות ולא מושיט את העזרה המיוחלת. במצבים אלה כדאי מאוד למצוא עורך דין ביטוח לאומי, כלומר עורך דין שכבר צבר ניסיון בהתנהלות מול הגוף שהוקם כדי לסייע לאוכלוסיות נזקקות.

הכרה במחלת מקצוע

דוגמה אחת למצב שבו עשוי להיווצר צורך בעזרת עורך דין כדי למצות את הזכויות היא מחלת מקצוע. החוק לא מגדיר באופן חד וברור את המצבים הרפואיים שנגרמים עקב תנאי תעסוקה או שחיקה מתמשכת. לכן, הביטוח הלאומי עלול שלא להכיר במחלה ובנזקים שנגרמו בגללה. עם עורך דין מומחה בתחום, ניתן להציג תמונת מצב שתגרום לביטוח הלאומי לשלם קצבת נכות מקסימלית.

הגשת ערעורים וטיפול במקרים של החמרת מצב

גם מי שהתביעה שלהם כבר טופלה בידי אנשי המוסד לביטוח לאומי יכולים להיעזר בשירותי עורך דין מומחה בתחום. דוגמה אחת היא הגשת ערעור לאחר שתביעה – לקבלת קצבת נכות, שירותים מיוחדים, גמלת סיעוד, ילד נכה, ניידות וכו' – נדחתה. הערעור מוגש לוועדה מיוחדת של הביטוח הלאומי, ובמידת הצורך עורך דין יכול להגיע גם לבית דין מחוזי על-מנת להבטיח את מימוש זכויות הלקוח או הלקוחה.

עוד דוגמה היא ייצוג מבוטחים במקרה של החמרת מצב רפואי. האתגר העיקרי בתרחיש כזה הוא הוכחה שאכן נגרמה החמרה של ממש במצב כך שהביטוח הלאומי יסכים לעדכן את אחוזי הנכות.

עורך דין ביטוח לאומי – תועלת גבוהה, עלות קבועה

כדאי לדעת שהשכר של עורך דין שמטפל בנושאי ביטוח לאומי מוגבל על-פי חוק. התשלום למי שמסייע במימוש זכויות הוא נגזרת של גובה הקצבה שנקבע. כך למשל אם השירות כלל הגשת תביעה וייצוג בוועדה הרפואית במקרה של פגיעה בעבודה, ולאדם ניתנו 20% נכות ומעלה, שכר הטרחה הוא 14.75% מהקצבה החודשית במשך 5 שנים (כשלאחר מכן האדם ממשיך כמובן לקבל את קצבת הנכות).

בהתאם התועלת מהשירות גבוהה ואילו העלות קבועה. סיוע במימוש הזכויות מול המוסד לביטוח לאומי הוא אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי הדין אריק שלו ושות'.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא מסמך אשר מונפק על-ידי הרשם לענייני ירושה, לאחר שהוגשה בקשה מתאימה ושולמו 2 אגרות (בסכום כולל

קרא עוד »

מדפסת לייזר צבעונית

מדפסות לייזר נחשבות לכאלה שמפיקות פלטים ותוצרים איכותיים במיוחד ובאופן כללי אפשר לומר שטכנולוגיית הלייזר היא חדו החנית בחדשנות והקדמה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן