logos-goodies

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

שכירים? אולי מגיע לכם כסף, לא כדאי לבדוק?

צוות האתר

אנחנו לא יודעים אם אתם יודעים, אבל לפי הנתונים האחרונים שנאספו, מתברר כי ברשות המיסים מחזיקים כמה מאות מליוני שקלים, אשר לא שייכים כלל למדינה. אלא, מדובר על כספים השייכים לאזרחים שלא באו לבקש החזר מס. על מה מדובר? מה זה החזר מס לשכיר וכן הלאה, על הכל נסביר בהרחבה במאמר הבא.

כמה מילים על רשות המיסים

אנחנו נתחיל במה שנשמע אולי בתור המובן מאליו, אבל כדאי בכל זאת להכיר. מדינת ישראל נדרשת לממן את הוצאות הממשלה. כלומר, כדי שהמדינה תוכל לממן בריאות, רווחה, חינוך וכן הלאה. היא צריכה כסף. בשביל זה היא גובה מיסים. ישנם כמה ערוצים דרכם המדינה גובה מיסים אבל הדרך המוכרת מכולם, זה כמובן מס הכנסה. המדינה לא גובה מכולם את אותו שיעור מס. הוא משתנה בהתאם לגובה ההכנסה של אותו אזרח, לסטטוס משפחתי וכן הלאה. בנוסף, הרי שאם עברתם עבודה במהלך השנה או אם לא עשיתם תיאום מס כמו שצריך במידה ואתם עובדים בשתי עבודות, יכול להיות כי שילמתם יותר מס ממה שאתם צריכים לשלם בפועל. במילים אחרות, אנחנו מדברים על כסף אשר מגיע לכם לקבל בחזרה, אתם רק צריכים לדעת איך עושים את זה.

מדובר אמנם על עבודה לא מאוד מסובכת, אבל כזו שיכולה לבלבל מי שלא עושה אותה בשגרה. תדרשו לאסוף את הטפסים שלכם, טופס 106, מכל המעסיקים אצלם עבדתם באותה שנה ולהגיש את הפרטים לרשות המיסים. תרצו לוודא כי כל המידע הגיע אליהם בזמן וכי תוכלו לקבל את הכסף לחשבון הבנק שלכם באופן מיידי.

אתם בהחלט לא צריכים להתמודד עם כל זה לבד

רואה חשבון יכול לקחת את הנתונים שלכם ולדאוג להחזיר לכם את הכסף שלכם במהירות. כאמור, אנחנו מדברים לא על מה שמגיע לכם בחסד, אלא עם כספים עבורם עבדתם והם מגיעים לכם בזכות.

כאשר אתם בוחרים רואה חשבון אתם רוצים קודם כל לבחור במי שיש לו את הניסיון הדרוש והוא יכול לעזור לכם באמת. בנוסף, תמיד טוב לבחור במי שיש לו את הכישורים לתווך לכם את הנעשה בשטח. הרי עבודה מול רשות המיסים יכולה להציף הרבה אתגרים וטוב שיהיה מי שיתווך לכם את הנעשה בשטח.

האישה שלכם במקום הנכון

ענת דדוש מנהלת היום משרד רואה חשבון עתיר ידע וניסיון. אם אתם מחפשים אשת מקצוע מהשורה הראשונה כדי לקבל את מה שמגיע לכם בחזרה, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

צורפות תכשיטים

יש תחומי עניין רבים ומגוונים שבהם אפשר גם לעסוק כתחביב, גם בצורה מקצועית וגם כדי להרחיב אופקים וללמוד משהו חדש.

קרא עוד »
דילוג לתוכן